خرید و قیمت عمده گل ختمی
نوشته شده توسط : azizi

 قیمت و خرید عمده گل ختمی

 قیمت و خرید عمده گل ختمی از سایت هایار طب با قیمت ارزان به صورت بسته ای |کیسه ای با کیفیت مناسب
گل ختمی گیاهی با نام علمی (Althaea officinalis) دارویی با نام فلان گیاهی دو ساله است که با نام های خبازی شجری انجل آلتیا العرس نیز شناخته میشود.این گیاه دارویی به دلیل خواط درمانی و طبی آن از قدیم مورد توجه اطبا در سراسر دنیا بوده است.

قیمت و خرید عمده گل ختمی

گل ختمی با دارا بودن انواع رنگ ها مانند ارغوانی صورتی سفید قرمز بنفش و زرد گیاهی کاربردی است که نقش زیادی در سلامت افراد دارد. گل ختمی گیاهی است که با ارتفاع نسبتا زیاد در اطراف باغ ها مزارع و مناطق پر آب میروید. گل ختمی علاوه بر کاربرد درمانی آن به دلیل زیبایی و تنوع رنگ خود در تزیین باغچه ها و باغ ها نیز کاربرد دارد.

خرید گل ختمی

خرید گل ختمی از سایت هایار، با ثبت سفارش خرید گل ختمی میتوانید این محصول کاربردی گیاهی را از سراسر ایران با بهترین قیمت سفارش دهید.خواص درمانی این گیاه طبی شامل مواردی مانند کمک به رفع اسهال گلودرد سرماخوردگی سرفه و خواص بهبود چروک پوست گل ختمی را تبدیل به یک گیاه پرطرفدار کرده است گل ختمی در درمان بیماری ها و زخم ها مانند سنگ کلیه گرفتگی سینه التهاب مثانه سیاه سرفه تب زخم چرکی نیز موثر است.گل ختمی بنفش در مقایسه با سایر رنگ های آن از اهمیت و شهرت بالایی برخوردار است. گل ختمی سفید و زرد نیز از نوع پرکاربرد این گیاه دارویی هستند.

خرید گل ختمی برای درمان زخم

گل ختمی با خواص ضد عفونی خود در درمان زخم تقویت سیستم ایمنی رفع تب و علائم عفونی ناشی از سرماخوردگی بسیار کاربرد دارد. برای تسکین و التیام زخم و کبودی ها گل ختمی را جوشانده و در محل زخم و کوفتگی قرار میدهند.این گیاه طبی برای درمان نیش مار و نیش حشرات نیز کاربرد فراوانی دارد.

مطالعات نشان داده است که گل ختمی با خواص التیام و رفع خارش در درمان گزش انواع حشرات نیز موثر است. همچنین گیاه دارویی گل ختمی در دمان جراحات ناشی از سوختگی اثر التیام بخش و درمانی دارد. برای درمان سوختگی با استفاده از گیاه گل ختمی میبایست برگ های این گیاه دارویی را به صورت خرد شده در قسمت سوختگی قرار بدهید.

درمان گلو درد با خرید گل ختمی

گل ختمی با رفع گلو درد از مهم ترین دلایل خرید گل ختمی است . برای درمان گلو درد باید گلو ختمی را به صورت جوشانده و دمنوش استفاده کرد. مصرف گل ختمی با استفاده از ترکیبات این گیاه شامل گل ها دانه و ریشه گزینه ای عالی برای رفع سرماخوردگی و گلو درد است.

با استفاده از دمنوش گل ختمی میتوان گلو درد گرفتگی سینه سوزش گلو و تب را درمان کرد. همچنین میتوان گیاه گل ختمی را به همراه چای و عسل ترکیب و مصرف کرد.

خرید گل ختمی برای درمان سرماخوردگی

استفاده از دمنوش گل ختمی در رفع سوزش گلو و کمک به درمان سرفه خشک بسیار موثر است .این گیاه طبی علاوه بر موارد درمانی در زمینه ی کمک به بهبود سرفه و گلو درد به بهبود سرماخوردگی تب تقویت سیستم ایمنی علائم ناشی از سرماخوردگی و عفونت نیز موثر است.

گیاه گل ختمی با استفاده از ترکیبات آن در کاهش التهابات ناشی از بیماری و سرماخوردگی در درمان بسیاری از بیماری های عفونی نیز کاربرد دارد. کمک به بهبود گردش خون و سم زدایی باعث میشود که گیاه گل ختمی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در درمان مشکلات تنفسی و آسم مورد استفاده قرار بگیرد.

برای درمان مشکلات تنفسی مانند آسم گرفتگی گلو نوشیدن گیاه گل ختمی به صورت دمنوش بسیار موثر است . برای استفاده از گل ختمی به عنوان چای میتوان ریشه این گیاه را خرد کرده و به صورت آسیاب شده به عنوان دمنوش استفاده کرد.

بهبود چروک و آب رسانی پوست
گیاه گل ختمی علاوه بر کاربردهای درمانی در آب رسانی و رطوبت پوست نیز کاربرد دارد. این گیاه دارویی با روند آب رسانی به پوست و مرطوب کننده در تولید محصولات آرایشی بهداشتی نیز نقش دارد. گیاه گل ختمی با کمک به رفع خشکی پوست تورم و بهبود زخم ها پوست را مرطوب کرده و از پیرشدن و چروک شدن پوست جلوگیری میکند.

ویتامین های گل ختمی

گل ختمی یک گیاه دارویی است که برای معالجه بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود. برخی افراد این گیاه را به عنوان یک منبع از ویتامین‌ها می‌شناسند. در اینجا به بررسی ویتامین‌هایی که در گل ختمی وجود دارند، می‌پردازیم:

ویتامین C: گل ختمی دارای مقدار قابل توجهی از ویتامین C است که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته می‌شود و برای افزایش سیستم ایمنی و جلوگیری از بیماری‌های مرتبط با استرس اکسیداتیو، مفید است.

ویتامین A: این گیاه حاوی مقدار کمی از ویتامین A است که برای حفظ سلامت پوست، دید و سیستم ایمنی مفید است.

ویتامین E: گل ختمی حاوی مقدار کمی از ویتامین E است که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی و برای جلوگیری از تلفن سلولی در بدن مفید است.

ویتامین K: گل ختمی حاوی مقدار کمی از ویتامین K است که برای حفظ سلامت استخوان و جلوگیری از خونریزی‌های ناشی از ضربه، مفید است.

گل ختمی به عنوان یک منبع خوب از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها مفید است که مصرف منظم آن در کنار تغذیه مناسب و ورزش، برای بهبود سلامتی بدن بسیار موثر است.

ترکیبات گل ختمی

گل ختمی حاوی مقادیر قابل توجهی از مواد معدنی است که برای سلامتی بدن مفید هستند. این مواد معدنی عبارتند از:

پتاسیم: که برای حفظ فشار خون سالم و بهبود عملکرد قلبی-عروقی مهم است.
کلسیم: که برای سلامت استخوان، دندان و عضلات ضروری است.
منیزیم: که برای حفظ سلامت قلب و عروق، عملکرد عصبی و ایجاد انرژی مورد نیاز بدن مهم است.
آهن: که برای حفظ سلامتی خون و جلوگیری از بیماری های مربوط به کمبود آهن مانند کم خونی مهم است.
فسفر: که برای حفظ سلامت استخوان، ایجاد انرژی و عملکرد عصبی مهم است.

علاوه بر این مواد معدنی، گل ختمی حاوی ویتامین های گروه ب، ویتامین C، آنتی اکسیدان ها و فیتوشیمیایی های مختلفی است که برای سلامتی بدن مفید هستند.

ترکیبات شیمیایی گل ختمی

تحقیقات اخیر نشان داده است که گل ختمی به دلیل حاوی ترکیبات فنلی مانند فلاونوئیدها و تانن‌ها، قابلیت ضد التهابی بسیار خوبی دارد. این ترکیبات با کاهش تولید عوامل التهابی مانند سیتوکین‌ها و همچنین با افزایش فعالیت آنزیم‌های ضد التهابی مانند سوپراکسید دیسموتاز، به درمان التهاب پوست کمک می‌کنند.

از طرفی، این گیاه حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مانند کاروتنوئیدها و ویتامین C است که به حفاظت از سلول‌های پوست در برابر آسیب‌های اکسیداتیو کمک می‌کنند و باعث بهبود سلامت پوست می‌شوند.از این رو، می‌توان گفت که گل ختمی به عنوان یک درمان طبیعی و موثر برای التهابات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، برآوردگی‌ها و زخم‌های کوچک استفاده می‌شود.

گل ختمی دارای مواد آنتی اکسیدانی است که به پوست کمک می کند در برابر آسیب های از جمله اشعه UV و آلودگی های محیطی مقاومت کند. همچنین، مواد معدنی موجود در گل ختمی مانند آهن و روی، می توانند به بهبود تغذیه پوست کمک کنند و رنگ پوست را بهبود بخشند. بنابراین، گل ختمی می تواند به عنوان یک راه حل طبیعی و مؤثر برای مراقبت از پوست استفاده شود.

قیمت گل ختمی

عوامل زیادی در تعیین قیمت گل ختمی تاثیر دارد . درادامه سعی داریم به بررسی این عوامل بپردازیم:

افزایش قیمت ارز و تورم

افزایش ارز و تورم به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت گل ختمی نقش بسیار مهمی دارد. بدیهی است که افزایش قیمت دلار باعث بالا رفتن هزینه ی های تولیدی این گیاه طبی شده و در تعیین قیمت نهایی آن نقش مهمی دارد.

شکل ظاهری گل ختمی

اولین فاکتوری که هنگام خرید و فروش انواع گل ‌های خشک از گل محمدی گرفته تا شقایق و بنفشه مورد توجه قرار می‌گیرد، شکل ظاهری آن‌ها است. خرید گل ختمی بنفش هم از این قاعده مستثنی نیست و هر اندازه که شکل ظاهری گل‌ها درشت، سالم، خوش رنگ، شفاف و بدون گرد و خاک و ناخالصی باشد، قیمت بالاتری خواهند داشت.

مهم ترین فاکتور در هنگام خرید گل ختمی و سایر محصولات کشاورزی و گیاهی در نظر گرفته میشود شکل ظاهری آن است.شکل ظاهری این گیاه دارویی در صورتی که خالص درشت خوش رنگ و خالی از مواد اضافی باشد در تعیین قیمت گل ختمی مهم ترین نقش را دارد.به دلیل حساس بودن و ظریف بودن گیاه گل ختمی عرضه ی این محصول در صورتی که دارای بسته بندی مقاوم و با کیفیت نباشد باعث خرابی و خرد شدن این محصول میشود.

شکل بسته بندی و کیفیت آن از عوامل مهمی است که نقش مهمی در حفظ کیفیت و تازگی گل ختمی میشود. بسته بندی گل ختمی نیز به عنوان یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت گل ختمی نقش دارد.

خرید عمده گل ختمی

خرید عمده گل ختمی از سایت هایار به همراه ارسال به سراسر کشور | سایت هایار به عنوان مجموعه ی فعال در زمینه ی کشاورزی محصولات گیاهی تولید شده از جمله گل ختمی را با مناسب ترین قیمت و با کیفیت بالا در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. متقاضیان خرید عمده گل ختمی میتوانند با ثبت سفارش خود این محصول را به صورت عمده یا تکی دریافت کنند.

شماره تماس:09138105191
آدرس: اصفهان، چادگان، روستای علی عرب، خیابان نور، کوچه شیخ مفید، پلاک





:: برچسب‌ها: قیمت و خرید گل ختمی , خرید گل ختمی , قیمت گل ختمی , هایار ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: